|
Дата розміщення: 20.04.2018
XI. Опис бізнесу
Важливі події розвитку (у тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення,
виділ); |
В 1986 р. було засноване "Балтське районне пiдприємство матерiально-технiчного забезпечення". Основною метою дiяльностi товариства є забезпечення сiльгосптехнiкою, запасними частинами, паливно-мастильними матеріалами. В червнi 1996 р. пiдприємство було реорганiзовано у Відкрите акціонерне товариство "Балтський Агропостачсервiс", шляхом викупу акцiй за приватизацiйнi та компенсацiйнi сертифiкати. Загальними зборами товариства, які відбулись 30.01.2013 року було прийнято рішення змінити назву товариства на Приватне акціонерне товариство "Балтський агропостачсервіс". В звітному році злиття, поділу, приєднання, перетворення, виділу не відбувалось. |
організаційна структура емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші
відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив
розвитку, зміни в організаційній структурі відповідно до попередніх звітних періодів; |
ПрАТ "Балтський агропостачсервiс" має наступнi структурнi пiдроздiли: - керiвництво; - бухгалтерiя; - вiддiл ПММ; - складськi примiщення; - автопарк. Товариство дочiрних пiдприємств, фiлiй, представництв та відокремлених структурних підрозділів не має. В звітному році зміни організаційної структури не відбувалося. |
середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу (осіб), середня чисельність позаштатних працівників та осіб, які працюють за сумісництвом (осіб), чисельність працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу (дня, тижня) (осіб), фонду оплати праці. Крім того, зазначаються факти зміни розміру фонду оплати праці, його збільшення або зменшення відносно попереднього року. Зазначається кадрова програма емітента, спрямована на забезпечення рівня кваліфікації її працівників операційним потребам емітента; |
В звітному році середньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу складає 3 особи; позаштатні працівники на Товаристві відсутні; особи, які працюють за сумісництвом - відсутні; чисельність працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу - 3 особи. В звітному році фонд оплати праці складає 76,5 тис. грн. Розмір фонду оплати праці збільшився відносно попереднього року на 11,9 тис. грн. Збільшення фонду оплати праці відбулось у звязку із збільшенням мінімальної заробітної плати згідно чинного законодавства. Кадрова програма емiтента,спрямована на забезпечення рiвня квалiфiкацiї її працiвникiв операцiйним потребам емiтента, не розроблялась. |
належність емітента до будь-яких об'єднань підприємств, найменування та місцезнаходження об'єднання, зазначаються опис діяльності об'єднання, функції та термін участі емітента у відповідному об'єднанні, позиції емітента в структурі об'єднання; |
Емітент не належить до будь-яких об'єднань підприємств. |
спільна діяльність, яку емітент проводить з іншими організаціями, підприємствами, установами, при цьому вказуються сума вкладів, мета вкладів (отримання прибутку, інші цілі) та отриманий фінансовий результат за звітний рік по кожному виду спільної діяльності; |
Емітент в звітному році не проводив спільної діяльності з іншими організаціями, підприємствами, установами. |
будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом
звітного періоду, умови та результати цих пропозицій; |
Пропозицій щодо реорганізації з боку третіх осіб до товариства не надходило. |
опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості
запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо); |
Затверджено наказом ПрАТ "Балтський Агропостачсервіс" №1 від 03.01.2017 року Положення про облікову політику та організацію бухгалтерського обліку ПрАТ "Балтський Агропостачсервіс"" Керуючись Законом України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 р. №996-ХІV (далі - Закон про бухоблік), затвердженими Міністерством Фінансів України положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (П(С)БО), інструкціями та іншими нормативними актами, які регулюють порядок ведення бухгалтерського обліку, складання і подання фінансової звітності, виконуючи вимоги, передбачені Статутом, та з метою забезпечення своєчасного надання достовірної інформації користувачам фінансової звітності на ПрАТ "Балтський Агропостачсервіс" (далі за текстом - "Підприємство") застосовуються наступні положення. 1. Організація бухгалтерського обліку 1.1. На забезпечення виконання пункту 4 статті 8 Закону про бухоблік встановити з 1 січня 2017року на Підприємстві таку форму організації бухгалтерського обліку: - бухгалтерський облік здійснюється бухгалтерією на чолі з головним бухгалтером. Посада головного бухгалтера входить до штатного розкладу підприємства. 1.2. Головний бухгалтер забезпечує дотримання вимог, передбачених Законом про бухоблік, зокрема п.7 ст.8, та іншими законодавчими та нормативними документами з питань організації і ведення бухгалтерського та податкового обліку. 1.3. Відповідальність за ведення податкового обліку, правильність і своєчасність складання і подання податкової звітності несе головний бухгалтер згідно з чинним законодавством. 1.4. Головний бухгалтер несе особисту відповідальність перед головою правління, відповідно до переліку питань, перерахованих у його посадових інструкціях і в цьому Положенні. 2. Повноваження на підпис документів 2.1. Право першого підпису на банківських розрахунково-платіжних документах надається голові правління. 2.1. Головному бухгалтеру надається право другого підпису. 2.2. На право підпису рахунків та видаткових накладних можуть надаватися повноваження зав.складом. 3. Документообіг 3.1. Документообіг Підприємства регулюється відповідними організаційно-розпорядчими документами, виданими посадовими особами у межах наданих їм повноважень. До таких документів відносяться, зокрема (але не виключно): - про делегування повноважень на право підпису документів; - про проведення інвентаризації та створення постійної та робочих інвентаризаційних комісій; - про розмір встановленого ліміту каси на підприємстві; 3.2. Завсклад якиму доручено отримувати і видавати матеріальні цінності. 4. Первинний облік 4.1. Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. 4.2. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: - назву документа (форми); - дату і місце складання; - назву підприємства, від імені якого складено документ; - зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; - посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; - особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (в т.ч. факсимільний підпис). 4.3. Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку. 4.4. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожного місяця. 4.5. Регістри бухгалтерського обліку повинні мати назву, період реєстрації господарських операцій, прізвища і підписи або інші дані, що дають змогу ідентифікувати осіб, які брали участь у їх складанні. 4.6. Господарські операції повинні бути відображені в облікових регістрах у тому звітному періоді, в якому вони були здійснені. 4.7. На підприємстві застосовується журнально - ордерна форма обліку. 4.8. Підприємство вживає всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та забезпечує їх належне зберігання протягом встановленого строку. 4.9. Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи. 5. Інвентаризація 5.1. Проводити інвентаризацію активів і зобов'язань відповідно до ст. 10 Закону про бухоблік та інших нормативних документів, зокрема Інструкції з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та розрахунків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17 червня 2015 року №572. 5.2. Для проведення інвентаризаційної роботи на підприємстві створити постійно діючу інвентаризаційну комісію. 5.3. Річну інвентаризацію здійснювати в терміни, визначені на підставі окремого наказу на підприємстві. 5.4 Створити оціночну комісію для проведення приймання, списання, оцінки активів і зобов'язань. 6. Податковий облік 6.1. Вести податковий облік та подавати податкову звітність згідно із законодавством України та відповідно до Податкового кодексу України ( зі змінами та доповненнями). 7. Бухгалтерський облік 7.1. Вести бухгалтерський облік на Підприємстві згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 р. №996-ХІV (далі - Закон про бухоблік), затвердженими Міністерством Фінансів України положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (далі - П(С)БО). Відображати в бухгалтерському обліку господарські операції відповідно до плану рахунків бухгалтерського обліку, затвердженого наказом Міністерства Фінансів України від 30.11 1999 року №291 "Про затвердження плану рахунків бухгалтерського обліку й Інструкції про його застосування". Порядок ведення аналітичного обліку і кореспонденція рахунків визначається Інструкцією про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку. 7.2 Облікову політику застосовувати таким чином, щоб фінансові звіти повністю узгоджувались з вимогами Закону про бухоблік та кожного конкретного П(С)БО. Застосовувати перед усім ті підходи та методи для ведення бухобліку і надання інформації в фінансових звітах, які передбачені П(С)БО і найбільш адаптовані до діяльності підприємства. 7.3Згідно з П(С)БО 1 ведення бухгалтерського обліку та складання фінансових звітів проводити згідно принципу нарахування так, щоб результати операцій та інших подій відображались в облікових регістрах і фінансових звітах тоді, коли вони мали місце, а не тоді, коли підприємство отримує чи сплачує кошти. 7.4.Доходи в Звіті про фінансові результати відображати в тому періоді, коли вони були зароблені, а витрати - на основі відповідності цим доходам, що забезпечить визначення фінансового результату звітного періоду співставленням доходів звітного періоду з витратами, здійсненими для отримання цих доходів. 8. Основні засоби 8.1. До основних засобів відносити матеріальні активи, які підприємство утримує з метою використання їх у процесі виробництва або постачання товарів, надання послуг, здавання в оренду іншим особам або для здійснення адміністративних, очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких більше одного року (або операційного циклу, якщо він довший за рік) та вартість яких перевищує 6000 гривень. 8.2. До складу малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА) відносити матеріальні цінності, що призначаються для використання у господарській діяльності протягом періоду, який більше одного року з дати введення в експлуатацію таких матеріальних цінностей, та вартість яких не перевищує 6000 гривень. 8.3. Основні засоби класифікувати відповідно до статті 5 ПБО 7 за такими групами: - 3 гр.-будівлі, споруди; - 4гр.-машини та обладнання; - 5гр.-транспортні засоби. 8.4. Амортизація основних засобів нараховується прямолінійним методом відповідно до п. п. 138.3.3 п.138.3 ст. 138 р. ІІІ Податкового кодексу України і припиняється на період реконструкції, модернізації , добудування і консервації об'єкта основних засобів. 8.5 Ліквідаційна вартість основних засобів дорівнює нулю. 8.6. Амортизація малоцінних необоротних матеріальних активів нараховується в першому місяці використання об'єкта в ромірі 100 відсотків його вартості. 9 Запаси 9.1 Встановити,що одиницею запасів для бухгалтерського обліку є окреме найменування виду запасів. 9.2 Здійснювати зарахування запасів на баланс за їхньою первісною вартістю, визна- ченою відповідно до норм ПБО 9. 9.3 При відпуску товарів у виробництво та реалізації застосувати тільки один метод списання - за собівартістю перших за часом надходження запасів (ФІФО). 9.4 Передані в експлуатацію МШП виключати зі складу активів (списувати з балансу) з подальшою організацією оперативного кількісного обліку таких предметів за місяцями їх експлуатації і відповідними особами протягом строку їх фактичного використання згідно з пунктом 23 ПБО 9. 10 Дебіторська заборгованість 10.1. Здійснювати класифікацію дебіторської заборгованості за термінами її непогашення, без резерву сумнівних боргів. 10.2 Визнавати поточну дебіторську заборгованість безнадійною тільки у разі повної упевненості про її неповернення боржником або по закінченні строку повної давності. виходячи з платоспроможності окремих дебіторів, 10.3. Списання безнадійної дебіторської заборгованості здійснювати за бухгалтерськими довідками-розрахунками. 11. Зобов'язання 11.1. Облік зобов'язань (кредиторської заборгованості) здійснювати відповідно до вимог ПБО. 11. У балансі поточні зобов'язання відображати за сумою погашення.. 11.2. Забезпечення на відшкодування майбутніх платежів - на оплату майбутніх відпусток, додатково пенсійного забезпечення тощо не створювати. 12. Облік доходів 12.1. Доход визначається на дату надання послуг або відвантаження товару. 12.2. Визнані доходи в бухгалтерському обліку класифікувати за такими групами згідно з пунктом 7 ПБО 15: - доход від реалізації товарів; - доход від реалізації робіт послуг; - інші операційні доходи. 13 Облік витрат 13.1. Забезпечити формування собівартості реалізованих товарів (робіт, послуг) відповідно до вимог норм ПБО 16. До її складу включити: - прямі витрати; - нерозподілені постійні загально виробничі витрати. 14. Заключні положення 14.1. Загальний контроль за виконанням вимог Положення залишаю за собою. 14.2. Безпосередній контроль за виконанням вимог Положення покладається на головного бухгалтера . 14.3. У випадку зміни норм чинного законодавства щодо питань, які передбачені Положенням, перевагу мають норми законодавства.. 14.4. Внесення змін до даного Положення у зв'язку із зміною законодавства чи вступом у дію нових П(С)БО здійснюється шляхом викладення Положення у новій редакції та затвердження Наказом по Підприємству. Голова правління ПрАТ "Балтський Агропостачсервіс" _________________А.П.Кучинський |
основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, за рахунок продажу яких емітент отримав 10 або більше відсотків доходу за звітний рік, у тому числі обсяги виробництва (у натуральному та грошовому виразі), середньореалізаційні ціни, суму виручки, окремо надається інформація про загальну суму експорту, а також частку експорту в загальному обсязі продажів, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформацію про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його становище на ринку; інформацію про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання, у разі якщо емітент здійснює свою діяльність у декількох країнах, необхідно зазначити ті країни, у яких емітентом отримано 10 або більше відсотків від загальної суми доходів за звітний рік; |
Основними послугами, що надає ПрАТ "Балтський агропостачсервіс" є: - оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом. Емітент отримав більше 10% доходу за звітний рік за рахунок: - постачання олив мастильних та змазок 70%; - дохід від послуг 24%. Товариство не займається виробництвом товарів, таким чином обсяги виробництва (у натуральному та грошовому виразі) відсутні. Середньореалізаційні ціни: - олива моторна - 25,80 грн. за 1 л.; - трансмісійна олива - 36,10 грн. за 1 л.; Змазки: - літол - 60,00 грн. за кг; - солідол-ж - 33,50 грн. за кг. На кінець звітного року суми виручки складає 694,6 тис. грн., у т.ч від реалізації мастил 487,3 тис. грн, від надання послуг - 164,6 тис. грн. Товариство не здійснює експортну діяльність, тому частка експорту в загальному обсязі відсутня. Перспективним напрямком діяльності товариства є реалізація рідких добрів. Діяльність товариства залежить від сезонних змін: весною та восени спостерегається збiльшення обсягiв реалiзацiї. Ринками збуту послуг товариства є Одеська область. Клієнтами є сільгоспвиробники Балтського, Котовського, Кодимського та Любашівського районів Одеської області. Основнi ризики в дiяльностi: - збiльшення кiлькостi конкурентiв в регiонi; - зростання цiн на сировину; - прострочка оплати клiєнтами за наданi товари, роботи та послуги; - загальноекономiчнi (рiзка змiна законодавства в сферi оподаткування, гiперiнфляцiя, рiзке коливання цiн на енергоносiї та матерiали), стiхiйнй лиха, якi можуть змiнити термiни виконання робiт та iншi форс-мажорнi обставини, якi можуть бути визнанi такими на пiдставi чинного законодавства; - ризик, пов'язаний iз загальною економiчною та полiтичною ситуацiєю в країнi, зростанням цiн на ресурси, загальноринковим падiнням їх на всi активи; Заходи щодо зменшення ризикiв: - пiдвищення якостi та вiдповiдальностi по укладених договорах при утриманнi належного рiвня конкурентноздатностi розцiнок на продукцію; - вивчення кон'юнктури ринку, перевiрка платоспроможностi клiєнтiв, укладання договорiв з клiєнтами. - своєчасне планування та створення необхiдних резервiв i запасiв матерiальних та фiнансових ресурсiв; - в умовах свiтової кризи здійснення заходів щодо розширення виробництва та ринкiв збуту; - аналiз ефективностi виробництва, розширення напрямкiв виробництва, мобiлiзацiя фiнансових расурсiв; - контроль за збереженням та використанням оборотних активiв. Методи продажу: послуги надаються на підставі укладених із замовниками договорів без залучення посередників. Матерiали, ПММ є доступними, ціни на зазначені види товарів постійно зростають. Динамика цін фахівцями товариства не відстежується. Основним постачальником ПММ є ТОВ "Стандарт ОІЛ", ТОВ "КСМ "СИОЛ", матеріалів ТОВ "Агро-Інтер Сервіс" Особливостi розвитку галузi, де вiдбувається дiяльнiсть товариства, - це тимчасова вiдсутнiсть iнвестування. У звітному році нові технології не впроваджувались, нові товари не випускались. Становище на ринку не є монопольним. Перспективні плани розвитку підприємства: сьогодні зростає попит на рідкі комплексні добрива, тому підприємство працює над технологією перевезення та зберігання комплексних добрив, йде підготовка технічного обладнання, вивчається відповідна документація. Підприємство налагоджує зв'язки з Черкаською фірмою "ФРЕЯ-ТРЕЙД" по виробництву,зберіганню та реалізації рідких комплексних добрив, але із-за скрутного фінансового положення цей процес затягнувся. В планах також є співпраця з ВАТ "Агротехніка" з продажу запасних частин до сільськогосподарської техніки. Є домовленість із зазначеною фірмою щодо представництва з цього напрямку. Застосовуються заходи із збільшення обсягів реалізації товарів в Гайворонському та Бершадському районах Вінницької обл., розширення асортименту товарів. Сьогодні у сільськогосподарської сфері працюють підприємства з енергоємкою технікою зарубіжного виробництва. Це потребує відповідного технічного обслуговування та ремонту, якісних мастил і т.ін. необхідні інвестиції. Основнi конкуренти товариства - це приватнi пiдприємства, якi займаються постачанням олив, мастил нафтових та матерiалiв. Постачальники за основними видами матеріалів, що займають більше 10% у загальному обсязі постачання є ТОВ "Агро-Інтер Сервіс", ТОВ "КСМ "СИОЛ", ТОВ "Стандарт Оіл". |
основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо
підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх
необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб
фінансування; |
За останні п'ять років товариство основних засобів не придбало. Зміни у залишкової вартості основних засобів відбувається в наслідок їх нарахування зносу, вибуття і старіння. У 2011 році було списано зношених основних засобів на суму 27,2 тис.грн. У 2012-2014 р. основні засоби не придбавались та не відчужувались. У 2015 році реалізовано основних засобів (автомашина ГАЗ-53) на суму 33.4 тис.грн. У 2016 р. відчужено основних засобів на загальну суму 38,7 тис. грн. Придбань не було. У 2017 р.Реалізовано основних засобів на суму 47.7 тис.грн. Зміни у залишкової вартості основних засобів відбувається в наслідок нарахування зносу, переоцінювання, вибуття і старіння. Товариство не планує будь-які інвестиції або придбання. Пов'язані з його господарською діяльністю із-за відсутності коштів. |
правочини з власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, афілійованими особами, зокрема всі правочини, укладені протягом звітного року між емітентом або його дочірніми/залежними підприємствами, відокремленими підрозділами, з одного боку, і власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, з іншого боку. За цими правочинами зазначаються: дата, сторони правочину, його зміст, сума, підстава укладання та методика ціноутворення, застосована емітентом для визначення суми правочину та за необхідності інша інформація; |
В звітному році правочини, укладені між емітентом, з одного боку, і власниками істотної участі, членами наглядової ради або членами виконавчого органу, з іншого боку, відсутні. |
основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні
правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання
активів, місцезнаходження основних засобів. Крім того, необхідно описати екологічні питання, що можуть
позначитися на використанні активів підприємства плани капітального будівництва,
розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, у тому числі
вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване
зростання виробничих потужностей після її завершення; |
Основні засоби товариства обліковуються на балансі товариства. Первісна вартість основних засобів станом на 31.12.2017 р складає 1203,1 тис.грн., залишкова вартість - 141,1 тис.грн., знос - 1062,0 тис. грн. Ступінь зносу основних засобів - 88,27%. Нарахування амортизації по основним засобам проводиться за прямолінійним методом. Будь-яких правочинів щодо основних засобів в товаристві за звітний рік не відбулось. Орендованих основних засобів в акціонерному товаристві немає. Виробничі потужності та ступень використання обладнання: акціонерне товариство не займається виробництвом продукції, а надає послуги. Зміни у первісній вартості основних засобів за звітний період відбулись за результатами дооцінки. Здійснена переоцінка основних засобів групи 3. Основні засоби знаходяться в задовільному стані. Місцезнаходження основних засобів за адресою Одеська область, Балтський район, село Білине, вулиця Привокзальна, 84. Екологічні фактори не впливають на основні засоби акціонерного товариства. Підприємство не планує капітально будівництва, розширення або будівництва основних засобів. |
проблеми, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від
законодавчих або економічних обмежень; |
На діяльність товариства істотно впливають наступнi проблеми: - значне пiдвищення цiн на енергоносiї, особливо, природний газ, великий рiвень iнфляцiї i , як наслiдок, значне пiдвищення цiн на товари i послуги всiма стороннiми органiзацiями, якi обслуговують товариство; - постiйнi змiни законодавства в питаннях оподаткування та незмiнно великий податковий тиск; - складнiсть отримання банкiвських кредитiв; - вiдсутнiсть власних оборотних коштiв. Підприємство здiйснює свою дiяльнiсть на територiї України. Оскiльки закони та нормативнi акти, якi впливають на політичне та економічне середовище в Українi, можуть швидко змiнюватися, активи та дiяльнiсть підприємства можуть опинитися пiд загрозою через несприятливi змiни в законодавчому та економiчному середовищi. |
факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за
порушення законодавства; |
В звітному році товариство сплатило штрафні санкції у розмірі 0,6 тис. грн. за несвоєчасно подану інформацію до ДФС. |
опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого
капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента;
|
Фінансування діяльності підприємства проводиться за рахунок власних коштів. Власний капiтал підприємства протягом 2017 року зменшився на 29,4 тис. грн. Робочий капітал емітента наприкінці 2017 р. відсутній - таким чином короткострокові зобов'язання підприємства перевищують його оборотні активи. Відсутність робочого капіталу свідчить про те, що підприємство не здатне сплатити власні поточні борги та не має фінансових ресурсів для розширення діяльності та інвестування. Покращити ліквідність за оцінками фахівців емітента можливо за допомогою: 1) вихід на нові ринки; 2) комплексні маркетингові дослідження потенційних ринків збуту, вивчення можливостей та наслідків проведення наступальної маркетингової політики; 3) забезпечення безперебійності та ритмічності роботи підприємства; 4) проведення заходiв по збiльшенню об'ємiв реалiзацiї; 5) вiдмова вiд зайвих витрат; 6) управління дебіторською заборгованістю та інш. |
вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та очікувані прибутки від виконання цих договорів; |
Всi договори, якi були укладенi протягом звiтного перiоду виконанi. |
стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва,
реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність
емітента в майбутньому); |
На перспективу має можливість працювати в галузі рідких комплексних добрив. Підприємство працює над технологією перевезення та зберігання комплексних добрив. Також планується збільшення об'єму ПММ, розширення асортименту продукції, розширення послуг в переробці вантажів, послуг по розгрузці та погрузці лісоматеріалів, добрив, металобрухту. При виконанні запланованої програми діяльності підприємтсва фінансовий стан підприєства має поліпшитися. В майбутньому на діяльність товариства можуть вплинути наступні фактори: -зміна податкового законодавства; -зміна законодавства, що регулює діяльність акціонерних товариств на ринку цінних паперів; -девальвація національної валюти; -недоступність кредитних ресурсів; -стабілізація фінансового стану замовників; -відродження промислової галузі. |
опис політики емітента щодо досліджень та розробок, вказати суму витрат на дослідження та розробку за звітний рік; |
В звітному році товариство не спрямовувало грошові кошти на дослідження та розробки. |
судові справи, за якими розглядаються позовні вимоги у розмірі
на суму 10 або більше відсотків активів емітента або дочірнього
підприємства станом на початок року, стороною в яких виступає емітент,
його дочірні підприємства, або судові справи, стороною в яких виступають
посадові особи емітента (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних
вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових
справ про це зазначається; |
Судові справи, за якими розглядаються позовні вимоги у розмірі на суму 10 або більше відсотків активів емітента станом на початок року, стороною в яких виступає емітент, або судові справи, стороною в яких виступають посадові особи емітента, відсутні. |
інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та
результатів діяльності емітента, у тому числі за наявності інформацію про результати та аналіз
господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі. |
Інформацію, яка може бути істотною для оцінки фінансового стану та результатів діяльності товариства, потенційні інвестори можуть отримати в товаристві та сайтах інформаційних агенств, на яких розміщені річні звіти товариства: www.stockmarket.gov.ua та на особистому сайті емітента http://www.agrobalta.pat.ua. Аналіз господарювання за три останніх роки 2015 рік 2016 рік 2017 рік Чистий дохід від реалізації послуг (тис.грн.) 660,4 563,0 694,6 Собівартість реалізованих послуг (тис.грн.) 530,2 426,3 411,5 Чистий прибуток(збиток) (тис.грн.) (48,4) 0,1 (62.0) |
|